Kathedralenplein Kremlin - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Vmarijke - WaarBenJij.nu Kathedralenplein Kremlin - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Vmarijke - WaarBenJij.nu

Kathedralenplein Kremlin

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg

10 Juni 2014 | Rusland, Moskou

доброе утро / dobroe Oetree / Goedemorgen,

Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor alle verjaardagswensen via alle mogelijke kanalen. Het was heel fijn om te merken dat zoveel mensen aan me dachten, zelfs al ben ik meer dan 3000 km van jullie verwijderd!

Vandaag heb ik eens iets anders dan anders voor jullie. Ik heb namelijk een filmpje opgenomen. Het filmpje dateert al van zondag, maar door een slechte internetverbinding en problemen met de wesite kan het pas vandaag online. Ik heb ook professionele hulp moeten inschakelen (Jeroen dus) om het via een link op youtube te plaatsen. Enkel jullie kunnen het normaal gezien bekijken.

Op mijn verjaardag besloot ik naar het Kremlin te gaan. Waaghals als ik ben, durfde ik het aan om te zeggen dat ik student ben. Ze vroegen naar mijn studentenkaart en ik toonde een of andere lidkaart van een boekenwinkel en hop… de waaghals kon gratis binnen. Moet je maar durven op je 24ste verjaardag he?! ;-)

Het kremlin was echt de moeite, vooral het kathedralenplein was prachtig… volledig omringd met orthodoxe kathedralen met die prachtige torentjes. Daar heb ik dan ook dit filmpje opgenomen met de bedoeling jullie te laten meegenieten van de pracht. Dat er voor mij geen carrier als filmmaker is weggelegd, zal blijken uit de schokkerige beelden en het gedraai met de camera ;-) Geniet er ondanks mijn stuntelwerk toch maar van. Hier is de link:

https://www.youtube.com/watch?v=z4AZA1pdHZ0

Veel kijkplezier!

Paka,

Marijke

  • 11 Juni 2014 - 20:07

    Jef D:

    nu pas het filmpje bekeken na het feestgedruis van afgelopen zondag ter ere van Inias zijn eerste communie.
    Zo'n filmpje geeft toch een betere indruk weer dan een statige foto. Je krijgt er de grootsheid bij.
    Je voelt als het ware het immense plein met zoveel moois rondom u.
    De volgende stap een interview met Josef Stalin?

    Jef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Moskou

Actief sinds 16 Mei 2014
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 11468

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 30 Juni 2014

Moskou

Landen bezocht: