Nog maar 1 dag! - Reisverslag uit Heverlee, België van Vmarijke - WaarBenJij.nu Nog maar 1 dag! - Reisverslag uit Heverlee, België van Vmarijke - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 dag!

Door: Marijke

Blijf op de hoogte en volg

31 Mei 2014 | België, Heverlee

Hoi allemaal!

Nog maar één dagje en ik vertrek naar Moskou. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel zenuwachtig ben. Controlefreak als ik ben, maak ik me er zorgen over dat er één of ander onverwacht probleem zal opduiken en ik toch niet kan vertrekken. Zoals het mij betaamt heb ik nogal snel en slordig ingepakt. Moest ik iets vergeten, zal ik het daar ook wel kunnen kopen vermoed ik. Aangezien het constant tussen de 25 en de 30 graden lijkt te worden, heb ik niet echt veel warme kledij meegenomen. Lekker veel plaats voor souvenirs ;-) Ik heb ook al een eerste vergadering met de mensen van de universiteit gepland, dus ik zal me de eerste dag alvast niet vervelen. Vermoedelijk zal dat ook de rest van de maand geen probleem worden!

Ons mama en Jeroen (en ikzelf) koken al de hele week de lekkerste maaltjes voor mij. Misschien uit schrik dat ik niet genoeg (of alleszins niet lekker genoeg) gevoed zal worden in Moskou. Ik deel hun bezorgdheid en daaroom heb ik alvast de volgende voorzorgsmaatregelen genomen:
- Ik heb Jeroen overtuigd om vanavond zijn overheerlijk, wereldberoemd, superlekker groentepannetje te maken. Mijn groentebehoefte voor de komende week is er alvast door gehaald
- Ik neem 6 appels mee (of 5, want de kans dat ik er tegen mijn vertrek al eentje soldaat gemaakt heb, is zeer groot)
- Ik neem 1 zakje gedroogde mango’s mee
- Ik kan de drie dozen chocolade voor de Russen zelf opeten

Oké, ik zie net op google maps dat de winkel vlakbij is en die is 24 op 24 uur, 7 dagen op 7 open. Alle bovenstaande maatregels waren dus compleet overbodig, maar het heeft me toch maar mooi een groentepannetje opgeleverd en een hele week lekker eten opgeleverd, yataaaaa!
Nou ja, eigenlijk dringend tijd om verder in te pakken, want anders geraak ik nooit vertrekkensklaar!
Ik laat zo snel mogelijk na aankomst iets van me horen, dat zal vooral van mijn internettoegang afhangen. Foto’s volgen zeker en vast!

Do Svidanija
Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Heverlee

Actief sinds 16 Mei 2014
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 11514

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 30 Juni 2014

Moskou

Landen bezocht: